neděle 9. října 2016

Madlenčino království vol.2



Mám velký skluz, přiznávám. To, že budeme předělávat Madlenky pokojík, jsem na blogu zmiňovala už dávno
a taky jsem se do práce dala začátkem tohoto roku, ale k jeho pořádnému nafocení jsem se dostala teprve v létě. 
Bylo to pro účely nového e-booku Nordic Day, kterého téma jsou tentokrát právě dětské pokojíky.





Mady má v tom svém všechno, co má ráda - tedy krom své sestry. Občas lituje, že nemůže usínat s ní v jedné místnosti. 
Ale díky nové posteli, která se dá příležitostně rozložit na dvoulůžko, si to může občas ke své spokojenosti dopřát. 
Nad ní visí její vysněný baldachýn. Nemohla jsem narazit zatím na takový, se kterým bych byla maximálně spokojená, 
tak ten vysněný zatím celkem zdárně zastupuje obyčejný Ikea. Přidá se pár papírových pom poms a hned má jinou šťávu - a to mě 
na tom baví. A další žádanou věcí byla židle k psacímu stolu v její oblíbené barvě - černé. To se také povedlo splnit, 
aniž by mi díky dřevěnému podnoží připadalo, že tam nepasuje. Naopak - mezi ostatním světlým nábytkem skvěle vynikne. 




Koníci v každém koutě nesmí chybět a ještě se jich hodně vešlo do nové skříně od truhláře. Ta je jednoduchá a funkční, 
tak doufám, že oběma holkám vydrží ještě v dalších etapách budoucích proměn jejich pokojíků. 





Mezi nejvýraznější doplňky se samozřejmě zařadil plyšový jednorožec na zeď. Jak by ne. Hlídá Madlenčin nerušený spánek 
a dostal jméno Sněženka - takže se stal vlastně členem rodiny :). 
Já toužila po tapetě s lesním zvířátkem - a možná, že se ještě časem zadaří, ale zatím si dcerka sama vybrala samolepící puntíky 
od Ferm Living, které jí samotné připomínají hvězdy na obloze a ona ráda usíná s pohledem na ně a jimi obklopenou Sněženku. 
Ani do stylové lampičky jsem zatím neinvestovala, ale lepší je se rozhodnout až když má člověk jistotu. 
Hlavní pro mě je, že Madlenka z nové proměny měla radost a pořád ve svém pokojíku tráví čas ráda.





Pokud hledáte inspiraci pro svůj dětský pokojík, nebo se chcete dozvědět třeba něco o tom, jak já tenkrát měla vyzdobený ten svůj, 
nahlédněte na e-book Nordic Day :).  Moc všechny zdravím a doufám, že užíváte podzimu!











10 komentářů:

  1. Krásné, jemné, svěží! tleskám, je to velmi povedené a utíkám stáhnout e-book.
    Sarka

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být sny, v takovém pokojíčku :-)Moc se vám povedl...
    A máme stejný lustr :-)
    http://naseruina.blogspot.cz/2016/05/detail-z-loznice.html

    OdpovědětVymazat
  3. Martino, krásné!! Ale zaujala mě nejvíce postel. Takovou sháním. Jednoduchou bílou s možností pristylky a šupliky na lůžkoviny. Nemohla byste mi dát odkaz? Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, moc se Vám pokoj povedl. Byla jsem překvapená, protože jsem někde na pinterestu zahlédla tyto puntíky a přemýšlím, že dceři také předělám pokojíček. Pak se podívám na ebook Nordic Day a zde a vidím, že puntíky máte také. Vypadá to moc pěkně a má to šťávu. Super!

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny, jemny a utulny pokojicek, moc se vam povedl. Moc se mi libi, ze neni preplacany a narvany vecmi a dekoracemi jak to casto vidim jinde.. Vase dcera ma tak dostatek prostoru a mista dotvorit si ho podle sebe a to je dulezite.. Jste moc sikovna, vas styl se mi libi uz dlouho. Skoda, ze uz na blog nemate tolik casu. O to vetsi radost mam ale z tech obcasnych clanku:) mejte se krasne. Nina

    OdpovědětVymazat
  6. Pokoj se moc povedl!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná izbička. Krásne, jemné, čisté. Moja dcéra si tiež priala paraván a práve takýto mala nad postelou niekoľko rokov.

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, krása veliká !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pekne!! Dostala jsem se k Tobe pres jeden spanelsky blog :) http://www.bohodecochic.com/2017/04/pink-lady.html

    OdpovědětVymazat