neděle 14. června 2015

Po mém




Před nedávnem jsem měla příležitost užít si první víkend po cca sedmi letech doma o samotě.
 Slibovala jsem si odpočinek, ale nejspíš to znáte - odsouvá se až na poslední místo. 
I tak jsem si ale mohla poklidit trochu důkladněji, v klidu, i s mytím oken a převlečením sedačky. 
A když už si zbytek rodinky užíval pohádkové dny v pařížském Disneylandu, nedalo mi to a chtěla jsem si 
na moment vyzkoušet pár pohádkových chvil doma.Vytáhla jsem na světlo světa znovu svůj oblíbený koberec,
 čistě bílou pohovku nechala jen tak - bez přehozů a udělala jsem i prostor své nové ohromné radosti - marockému taburetu. 
Tak dlouho jsem po něm toužila a když už jsem na něj měla našetřeno, prala jsem se sama se sebou.
 Není to zbytečný výdaj? Kolik jiných věcí bych za něj mohla mít? A - panebože - jaký??
 Úžasný - a asi nejznámější bílý? Černý, šedý nebo krémový?? 
Ale zvítězila jsem, protože jsem poslechla své srdce a vzala ten, ke kterému mě to od začátku táhlo a vůbec nelituji.
Rodina dorazila asi deset minut po té, co jsem vše nafotila a konečně si k té svačince sedla :). Jenže nevadí. 
Všem se malá proměna líbila tak, že si ji užívám tak jak byla ještě dnes.
 O taburetek se střídáme všichni, funguje jako sedátko, podložka pod nohy a s tácem i jako odkládací stolek. 
A mě to pomohlo k dalšímu rozseknutí jednoho dlouhodobého dilema - co s paleťáčkem, když je do našeho prostoru moc velký.
 Zatím si hoví na terase, ale brzy ho nejspíš čeká malá rekonstrukce...











Krásný zbytek neděle!









11 komentářů:

  1. Krásné! Líbí se mi ten orientální nádech Vašeho bydlení. Pro léto jak dělané! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, viem si presne predstaviť čo si pociťovala, keď si všetko dolaďovala vo svojej krásnej obývačke. Je to nádherne zariadené. Taburet má vskutku krásnu farbu a poviem Ti, že asi to muselo byť ťažké rozhodovanie, pretože sú všetky krásne. Pekne si tú nádheru užívajte. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Ten taburetek je boží a to světlo v místnosti, to je paráda! Já zrovna hledám ideální konferenční stolek pro nás a není to vůbec jednoduché! V našem mikro bytě totiž nemáme jídelní stůl a proto jíme u sedačky, což mě nehorázně štve. Hledám proto nějaký stolek, u kterého se budeme moct normálně najíst i u sedačky. Zároveň aby nezavazel a nezabíral moc místa. Zatím jsem dospěla ke kulatému stolu trochu větší velikosti, ale místo klasického podnoží k tomu nějak přimontuju kratší nohy. Protože klasický jídelní stůl mi připadá k sedačce příliš vysoký! Každý nápad vítám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné... Nad tím taburetem už taky nějakou dobu uvažuju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taburet je moc krásny...snad niekedy:))variabilnost je tiež jeho klad, stolíky sa dajú prima využiť von i dnu...krásne..ako vždy..

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne vsechno, ten odkladaci stribrny stolecek je top ;-) Hezky vecer. A.

    OdpovědětVymazat
  7. Předposlední fotka na mě právě vykoukla z Pinterestu z nástěnky, která má skoro 68 000 fanoušků. Tak se Vám ten obývák pěkně šíří :-)

    OdpovědětVymazat
  8. taburet to krásně dokreslil, bílý by byl nuda. dobře jsi zvolila. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se to všechno takhle dohromady líbí moc. A v té hnědé barvě, je to už jen taková třešnička na dortu - taburet krásně vynikne.
    Mějte se moc hezky a těším se na další příspěvky od Vás.

    OdpovědětVymazat
  10. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne zladený interiér. Takú taburetku som mala ako mladšia, žiaľ už sa koža celá rozpraskala, opravovala som ju, šila, lepila, ale už to nebolo pekné. Možno ju bude treba asi nejak ošetrovať. Páči sa mi ten príručný stolík z pňa stromu. Na to sa chystám už dlho, že si ho vyrobím.

    OdpovědětVymazat